Är det inte märkligt???

 

Under förra helgens Gbg-varv tänkte jag under nästan hela loppet att jag har nog ett bra löpsteg, sätter i mitt/framfoten först etc etc. Kändes bra, och det är nästan nödvändigt att springa så i mina Lunaracer som har ganska begränsad dämpning. Så kommer nu bilderna från varvet, kolla sista bilden nedan – vilken Heelstriker, värsta newbien!! Andra bilderna dock bättre, bra frånskjut, och tror också jag delvis (kanske bara på vänster fot?) springer på mitt/framfoten. Vore intressant att filma en längre löprunda en gång…. Någon som vill hjälpa till?

Missa förresten inte att kolla in världens bästa compressionstrumpor i superbra material – http://www.gococo.se ! Det var de som fixade varvet åt mig!

 

Leave a Reply

