Mediauppdatering

En liten flash i Norra Halland i helgen avseende det synnerligen välarrangerade loppet http://sandsjobackatrail.se/

Robert undrade varför ett så kallt lopp förlades till Grekland… 🙂

Jag kan också meddela att det händer mycket nu. Förutom att jag är sjuk (får väl logga helgen/veckan som vilovecka i efterhand) så är det mycket produktnyheter från mina partners som skall testas av. Spännande tycker jag, och jag håller er löpande uppdaterade. Lite andra kul projekt som jag kommer uppdatera kring i närtid är Ultraman Sweden, lite personliga nyheter och annat smått och gott.

Stay Tuned.

20130125-084826.jpg

Leave a Reply

