Göteborgsvarvet på 1:15? Eller inte?

Roade mig med att titta på mina resultat för Göteborgsvarvet. Jag har sprungit varvet sedan 1992 och iallafall huvuddelen av åren. Intressant att se utvecklingen på tiderna. Om man gör en linjär regression av dessa kan man konstatera att jag bör springa årets Göteborgsvarv på låga 1.15. Återstår om det går eller inte. Som bäst på Göteborgsvarvet har jag ju sprungit på 1:16:32.

Skall bli spännande att se vilken form man kan bli i i år.

gbg_varv

One thought on “Göteborgsvarvet på 1:15? Eller inte?

  1. Pingback: Vad är din måltid Göteborgsvarvet? | TriDurance

Leave a Reply

