GoCoCo, X-kross och Ultravasan

Mycket spännande saker på gång nu….

Mina vänner på X-kross gav mig en möjlighet att springa Ultravasan kommande helg. 90 km trail och myrlöpning mellan Sälen och Mora. Skall bli hur kul som helst. Jag har gjort 2 ultras tidigare, ursvik ultra 75 km nattvinterlöpning (jag kom 2a) och ultra trail Barcelona 115 km.
Men i år är jag inte alls tränad för detta. Men det går säkert fint.
Bättre får det nog för “stallkamraten” Jonas Buud (har samma sportglasögon, suveräna X-kross).

Givetvis springer jag i Icebug, sannolikt nya grymma Enlight.

Idag var också GoCoCo schyssta nog att tillhandahålla alla möjligheter att matcha icebugs färger med rätt sockar och calf guards. Inga ursäkter att inte se snygg ut i leran längre. Vad har du för ursäkt? Ingen- beställ dina på GoCoCo.se.

IMG_9169.PNGler

IMG_9168.JPG

Leave a Reply

