7 % förbättring!

Idag var det 3e monarkpasset. Bättre och bättre.
På inledande testet på 277 watt hade jag 141 i puls, 1 slag mindre än förra gången, bara 6 kvar till acceptabel form.

Körde sedan vinterstudion och dagens sprinttävlingar från Davos framför Monarken. Grymt imponerande med skidåkarna som fixar alla distanser från supersprint till 5-mil. Som om jag skulle vara bra på allt mellan 100 meter och marathon. Respekt. Verkade förresten som att Marit kör med 920. Skall hon börja med triathlon? Kan bli farligt…..

IMG_1258.PNG

Passet blev 3×15 min, idag med 3.3 kg och 92/95/93 i kadens, dvs 305-315 i effekt. Grymt bra förbättring. Också skönt att det börjar kännas i benen när man cyklar. Också lite svårt att gå uppför trappan efteråt. Bra där.

Dagens andra seger var när jag tog ett set av tre från min 13åriga son i pingis. Så lite som kan göra en glad!

IMG_1261.PNG

Leave a Reply

