2xKOM och premiär för lunchlöpning med jobbgänget

Idag var det premiär för löpning av lunchgänget här på jobbet.

Underbar dag att komma ut!

Nybliven Strava-junkie som jag är så hade jag kollat ut 3-4 rundor att springa. min 920xt är ju kopplad till Strava så allt fungerar ju grymt sömlöst. Bara ut och spring och plocka KOM’s!

Utdelningen blev bra, två nya KOM på fredag. Ett av segmenten sprang jag inte  – sparar till nästa gång och det sista sprang jag lite fel på. Plus att jag tror att det CR är lite felregistrerat.

Trevligt med dubbel-KOM, men mindre trevligt för de två som vår en “Someone just stole your KOM” på mailen… 🙂

kom

Leave a Reply

