Debatt om friskvård och träning – Fifteen minutes of Fame?

Nu var det nära att jag äntligen hade fått mina Fifteen minutes of fame, som Andy Warhol myntade. Jag kunde varit med på TV imorgon. Men tyvärr var det inte Skavlan, utan Debatt som hade kunnat bli möjligt.

Det hade varit ett kul projekt – men tyvärr var jag tvungen att tacka nej – jag är ju en busy man… 🙂

Upplägget är att de imorgon kör en debatt om träningens och friskvårdens plats i samhället, bland annat inom företag. Inom mitt företag har vi lite “trevande” friskvårdsinitiativ med förlängda luncher vid friskvård/träning för alla som vill, och ett litet incitament för detta. I tillägg till vanlig friskvårdssponsring.

Kul att få frågan om att delta, och kul att vårt bolag blivit uppmärksammat för att vi har några friskvårdsinitiativ, men synd att inte kunna vara med!

Det får bli Skavlan nästa gång!

Leave a Reply

