Backintervaller pizza och fysträning. 

Idag var ytterligare en spännande dag i “The Adventures of Family Oom”. 

Jag och alla barnen var iallafall utkörda ur huset, L hade någon bilklubb hemma.  

Först blev det iallafall Backintervaller på hata-älska Vallda Trekant. 10 st inkl fram och hemkörning.  

Min Garmin Connect gav glädjebesked på effekten! 20.000 watt momentant ( såvida inte det är någon sorts felregistrering…) 

Eftersom vi var kommenderade hemifrån blev det Gustaf som valde pizzamiddag, och han tyckte: “äntligen en portion som jag blir mätt av”!  Perfekt före fysträning. 

Därefter stack jag med båda killarna till Pirates fysträning. På spurterna fick jag rejält stryk av en ung tjej – det visade sig att hon är sprinter i lokala friidrottsklubben… Jag kontrade med att jag är en stel 40-årig gubbe…
       

Leave a Reply

