Träning Stockholm 

Jag har haft några extradagar i Stockholm.

Testat cykelvägarna på Ekerö och Färingö. Absolut fina, och rätt coolt att cykla förbi Drottningholm på transfern ut.

Men jag tycker nog att man är bortskämd med cykelvägar söder om Göteborg.

Första cykelpasset blev solo i regn. Inte så inspirerande, men helt OK tryck på pedalerna. Långt kvar, men i alla fall lite progress.

Andra passet var lika långt, drygt 80 km. Sjukt svag och inget tryck. Dålig känsla och moral.

Principiellt är det bara tre problem med min cykling just nu: 1. kraften/farten 2. uthålligheten och 3. återhämtningen. Annars allt bra.

Igår var det regnprognos och jag orkade inte ett kasst cykelpass idag, så jag bokade in mig på en trippel på Nordic wellness istället. Spinning, BodyPump och Body Balance. Riktigt bra  kombo blev det med cardio, sjukt jobbig styrka och balans/yoga/stretch.

Jag var rätt tömd efter det så det blev att krypa in på thairestauranten bredvid  för en välförtjänt kyckling cashew, sen tillbaka till hotellet för jobb.


      

Leave a Reply

