And the verdict is…..

…nothing?

Tja, det är typ så läkaren säger. 

Mina sjukt långdragna problem med höger fot (började ju med stressfraktur plus trauma på Celtman) går ju knappast över. 

Det var nu två år sedan jag började få problem och de kommer och går. I vintras var jag ganska ok, men efter ett snabbt Kungsbackaloppet har det urartat. 

Jag läkte ut stressfrakturen, men senaste 6 månaderna har mina problem mer varit i mjukdelarna och jag blir rejält öm och svullen i trampdynan efter löpning. 

Gjorde en magnetresonansundersökning för någon vecka sedan och de hittade just – ingenting. Lite svullnad. 

No shit sherlock….

Skall prova ut fotbäddar/inlägg, kanske det lindrar. 

Idag sprang jag första gången i maximalistiska Hoka OneOne skor. Rapport kommer. 

   
 

Leave a Reply

