Hoka  One One första intryck och 3×10 km      

Idag blev det en kort löpning med mina Hoka Stinton. 

Det har tagit ett tag eftersom jag har fått vänta ett tag på rätt storlek. 

Sprang 6 km i ok tempo efter en kortare cykling idag. Benen var lite tunga men det var nog inte pga skorna. Faktum är att de kändes helt ok, trots massiva dämpningen. Men droppet är bara 4 (eller var det 6) mm. 

Tempot gick i typ 3.45-3.50, helt ok med tanke på lite cykling innan. 

Tyvärr kändes min svullna trampdynan ändå, men efteråt var det ingen fara, än så länge. Skall bli intressant att spiåringa vidare med dessa och se om de lindrar lite…

Tidigare på dagen körde jag 3×10 km med racern. Märker tydligt  att uthålligheten inte är där, eftersom jag tappade 10-15 watt per intervall.

Well well, tur man har Garmin Vector så man kan hålla koll på progress iallafall. 

  

   
   

Leave a comment